Services en Solutions

Heeft u magazijnruimte te kort? Wenst u inzicht in het verbruik van laagwaardige artikelen zoals PBM artikelen? Wilt u uw magazijnmedewerker helpen met zijn werkzaamheden? Dan is een vendingmachine wellicht de oplossing.

Een korte opsomming van mogelijkheden:

  • 24/7 en 365 dagen beschikbaar,
  • Nooit misgrijpen,
  • Het verbruik inzichtelijk, gemiddeld 25% besparing op de uitgifte,
  • AVG gegarandeerd,
  • Monitoring op afstand via de cloud,
  • 3 tot 5 jarig huurcontract, dus geen jaarlijkse afschrijving,
  • Uitgebreide rapportage mogelijkheden,
  • Ruimtebesparend,
  • Gebruiker specifieke uitgifte in te stellen,
  • Uitgifte aan externe partners door te berekenen,
  • Configuratie op basis van de beschikbaar gestelde data,
  • Mogelijkheid om tot 8 kasten te koppelen aan 1 hoofdmachine.

Stappenplan: The road to success

1: Start
Het commerciële bezoek.
Wat is de huidige situatie?
Uitleg over de mogelijke oplossing(en).
2: Technische audit
Technische audit
Data verzamelen
Haalbaar ja of nee
3: Productie
Akkoord definitieve audit
Plaatsing opdracht
Creatie database
Inrichten parameters
4: Commerciële offerte
Presentatie van de offerte
Presentatie technisch rapport
Bevestiging oplossing(en).
5: In bedrijfstelling
Transport en plaatsing
Testen functionaliteiten
Training gebruikers
Overdracht
6: Implementatie
Facturatie
Registratie gebruikerservaringen
Overdracht vaardigheden
Verbeteringen

Digitale container:

Een onderhoudstop kan een behoorlijke druk leggen op het eigen magazijn. Bij DEXIS kunt u een - tot digitaal magazijn omgebouwde - zeecontainer huren, compleet ingericht met uw behoefte voor het geplande onderhoud. Tussentijds kan de voorraad aangevuld worden door de verantwoordelijke manager of DEXIS medewerker met behulp van de DEXIS Scan App, na afloop van het onderhoud wordt het een en ander definitief verrekend.

Voorraadbeheer:

Wist u dat DEXIS uw voorraad kan beheren? De combinatie met onze website, digitale bestellijsten en bovenal onze scan-app kunnen wij uw voorraadvulling scannen, in de winkelwagen plaatsen en bestellen. Uiteraard kunt u dit ook zelf doen en de bestelling aan het einde van de werkdag doorsturen. Om dit mogelijk te maken plaatsen wij stickers met een barcode. Wij kunnen bestellijsten voor u samenstellen op basis van uw koopgedrag en/of wensen. Hiermee bespaart u veel tijd met onnodig zoeken. Ook zijn wij bereid om kritische artikelen op voorraad te nemen en in de meest nabije vestiging op de plank te leggen.

OCI-koppeling:

Koppel uw ERP-systeem aan onze webshop om inkoopproces en -orders te digitaliseren.

Functies:

  • Uw eigen ERP-systeem koppelt u aan de DEXIS webshop,
  • U kunt inkooporders maken en beheren via uw eigen ERP systeem,
  • Inzicht in de realtime voorraad- en prijsinformatie,
  • Uitgebreide up-to-date productinformatie,
  • U kunt een bestellijst maken met uw favoriete producten en deze in één keer bestellen.

Voordelen:

  • Geen verschillende inkoopsystemen meer,
  • Eenmalige orderinvoer en directe orderverwerking,
  • Efficiënter werken door minder handelingen en een kleinere kans op fouten.

Budget Management Systeem:

Wilt u dat al uw medewerkers dezelfde bedrijfskleding dragen of producten gebruiken zonder dat iemand Excel-sheets hoeft bij te houden, per medewerker inkooporders maakt of dat de medewerker zelf op pad moet? Dan is het Budget Management Systeem een oplossing. Dit is een online ordermanagementsysteem, waarmee het proces rondom de verstrekking van bedrijfskleding, PBM’s en andere persoonsgebonden uitrusting kan worden aangestuurd. Een webshop op maat. U kunt de webshop geheel in uw huisstijl laten opmaken en laten vullen met productpakketten die bij uw huisstijl passen. Ook kunt u een scheiding maken tussen de afdelings-, functie- en persoonspakketten qua inhoud en qua punten (budget). De webshop kan worden opgebouwd uit verschillende modules; bijvoorbeeld een kledingmodule maar ook een gereedschaps- en PBM-module. Hierdoor blijven de verschillende pakketten afzonderlijk van elkaar bestelbaar en komt er ook geen mix van producten in een bestelling of op de factuur.

Nieuwgierig geworden naar de mogelijkheden?

Neem contact op met uw accountmanager, laat een contactverzoek achter op: [email protected]. Ook kunt u contact opnemen met ondergetekende.

[email protected] of 06-18837583.